aku adalah aku

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
Tukar warna background

Saturday, January 28, 2012

100 hari sebelum sakaratulmaut

• Tanda 100 hari sebelum sakaratulmaut.

Ini adalah tanda pertama dari Allah SWT kepada hambanya dan hanya akan disedari oleh mereka yang dikehendakinya. Walaubagaimanapun semua orang Islam akan mendapat tanda ini cuma sama ada mereka sedar atau tidak sahaja.

Tanda ini akan berlaku lazimnya selepas waktu Asar. Seluruh tubuh iaitu dari hujung rambut sehingga ke hujung kaki akan mengalami getaran atau seakan-akan mengigil. Contohnya seperti jika diperhatikan dengan teliti kita akan mendapati daging tersebut seakan-akan bergetar. 

Tanda ini rasanya lazat dan bagi mereka yang sedar dan berdetik di hati bahawa mungkin ini adalah tanda mati maka getaran ini akan berhenti dan hilang setelah kita sedar akan kehadiran tanda ini. 

Bagi mereka yang tidak diberi kesedaran atau mereka yang hanyut dengan kenikmatan tanpa memikirkan soal kematian, tanda ini akan lenyap begitu sahaja tanpa sebarang munafaat. Bagi yang sedar dengan kehadiran tanda ini maka ini adalah peluang terbaik untuk memunafaatkan masa yang ada untuk mempersiapkan diri dengan amalan dan urusan yang akan dibawa atau ditinggalkan sesudah mati.

• Tanda 40 hari sebelum hari mati.

Tanda ini juga akan berlaku sesudah waktu Asar. Bahagian pusat kita akan berdenyut-denyut. Pada ketika ini daun yang tertulis nama kita akan gugur dari pokok yang letaknya di atas Arash Allah SWT. Maka malaikat maut akan mengambil daun tersebut dan mula membuat persediaannya ke atas kita, antaranya ialah ia akan mula mengikuti kita sepanjang masa. 

Akan terjadi malaikat maut ini akan memperlihatkan wajahnya sekilas lalu dan jika ini terjadi, mereka yang terpilih ini akan merasakan seakan-akan bingung seketika.

Adapun malaikat maut ini wujudnya cuma seorang tetapi kuasanya untuk mencabut nyawa adalah bersamaan dengan jumlah nyawa yang akan dicabutnya.

• Tanda 7 hari.

Adapun tanda ini akan diberikan hanya kepada mereka yang diuji dengan musibah kesakitan di mana orang sakit yang tidak makan secara tiba-tiba ianya berselera untuk makan.

• Tanda 3 hari.

Pada ketika ini akan terasa denyutan di bahagian tengah dahi kita iaitu diantara dahi kanan dan kiri. Jika tanda ini dapat dikesan maka berpuasalah kita selepas itu supaya perut kita tidak mengandungi banyak najis dan ini akan memudahkan urusan orang yang akan memandikan kita nanti. Ketika ini juga mata hitam kita tidak akan bersinar lagi dan bagi orang yang sakit, hidungnya akan perlahan-lahan jatuh dan ini dapat dikesan jika kita melihatnya dari bahagian sisi. Telinganya akan layu dimana bahagian hujungnya akan beransur-ansur masuk ke dalam. Telapak kakinya yang terlunjur akan perlahan-lahan jatuh ke depan dan sukar ditegakkan.

• Tanda 1 hari.

Akan berlaku sesudah waktu Asar di mana kita akan merasakan satu denyutan di sebelah belakang iaitu di kawasan ubun-ubun di mana ini menandakan kita tidak akan sempat untuk menemui waktu Asar keesokan harinya.

• Tanda akhir.

Akan berlaku keadaan di mana kita akan merasakan satu keadaan sejuk di bahagian pusat dan ianya akan turun ke pinggang dan seterusnya akan naik ke bahagian halkum. Ketika ini hendaklah kita terus mengucap kalimah syahadah dan berdiam diri dan menantikan kedatangan malaikat maut untuk menjemput kita kembali kepada Allah SWT yang telah menghidupkan kita dan sekarang akan mematikan pula.

Wallahua’lam..

Monday, January 23, 2012

INFORMASI TERKINI TENTANG FILE SHARING.

MegaUpload - Closed.
FileServe - Closing does not sell premium.
FileJungle - Deleting files. Locked in the U.S.
UploadStation - Locked in the U.S.
FileSonic - The news is arbitrary (under FBI investigation).
VideoBB - Closed! would disappear soon.
Uploaded - Banned U.S. and the FBI went after the owners who are gone.
FilePost - Deleting all material (so will leave executables, pdfs, txts)
Videoz - closed and locked in the countries affiliated with the USA.
4shared - Deleting files with copyright and waits in line at the FBI.
MediaFire - Called to testify in the next 90 days and it will open doors pro FBI
Org torrent - could vanish with everything within 30 days "he is under criminal investigation"
Network Share mIRC - awaiting the decision of the case to continue or terminate Torrent everything.
Koshiki - operating 100% Japan will not join the SOPA / PIPA.
Shienko Box - 100% working china / korea will not join the SOPA / PIPA
ShareX BR - group UOL / BOL / iG say they will join the SOPA / PIPA

Japan, China and Korea have a say NO to the FBI and that even if laws are passed in the USA will not have any value within the sovereignty of their countries!



P/S: mediafire pun dh ,mule start delete copyright protected files. yg tggal hnya personal files shaja. Harap maklum.

Tip jimat minyak kereta

1. Tinted semua cermin kereta anda ( lagi kurang cahaya masuk, lagi bagus )
- Ini menjimatkan penggunaan aircond pada kereta anda dan pada emosi anda. Sebagai contoh, penggunaan aircond pada kereta anda akan dikurangkan dan emosi anda pun kurang untuk stress, marah dan anda akan memandu dengan kelajuan yang tetap dalam 70-90km/j.

2. Kurangkan beban kereta
- Buang semua apa yang tidak patut contohnya kerusi belakang dan apa2 yang tidak patut. Tukar seat tempat duduk anda kepada seat yang lebih ringan dan tahan lasak seperti seat kereta lumba. Jadi beban pada kereta anda kurang dan tekanan minyak ketika memandu dapat dikurangkan.

3. Elakkan menggunakan gear rendah.
- Cuba elakkan pemanduan di bawah 35km/j. Dan sila bawa kereta anda dengan kelajuan yang tetap. Bukan kejap laju, kejap lambat.

4. Gantikan Air filter kereta dengan filter K&N
- Sebab filter K&N diperbuat daripada gentian kapas dimana kadar aliran udara adalah lebih tinggi daripada filter biasa yg diperbuat dari kertas dan mudah tersumbat.

5. Tingkatkan tahap kecekapan pembakaran enjin
- Kalau kereta biasa – 80% daripada campuran bahan api dibakar dgn sempurna. Sila tingkatkan ke 90% pakai high frequency converter dlm sistem spark plug seperti Stromberg ataupun pakai special magnet pada talian minyak. Pastikan spark plug dalam keadaan baik.

6. Pasang intercooler pada enjin.
- Bila suhu enjin diturunkan, power meningkat dan boleh save minyak)

7. Tumpang kereta kawan.
- Untuk penjimatan tahap optimum. Sila tumpang kereta kawan untuk ke tempat kerja setiap hari. So tak perlu beli minyak untuk kereta anda.

8. Tambah sendiri, penat dah menaip.
- Yang nih korang sendiri pandai2 la korang tambah untuk menjimatkan minyak kereta.

10 perkara Yahudi tak nak kita tahu



Tahukah korang sebenarnya banyak benda yang yahudi laknat ni sembunyikan pada pengetahuan umum. 

1) Israel merupakan salah satu pembekal rokok terbesar dunia, namun rakyatnya tidak digalakkan menghisap rokok yang mereka cipta kerana mereka tahu akan bahana dalam kandungannya!.

2) Israel mempunyai kepakaran dalam mencipta vaksin dan mahir dalam ilmu perubatan, namun ilmu itu hanya untuk orang luar, kerana mereka tahu bahan kimia yang terdapat dalam ubat akan merosakkan untuk satu jangka masa panjang. Penduduk israel sendiri menggunakan Habbatus Sauda dalam perubatan harian.

3) Taktik kaum ibu di Israel ketika mengandung ialah si ibu/ isteri akan mendengar si suami membaca, menyanyi atau mereka akan menyelesaikan masalah matematik bersama-sama untuk mendapat bayi yang bijak dan petah kerana pada ketika ini fikiran dan perasaan si isteri adalah bersambungan dengan anak dalam kandungan berbanding anda bercakap padanya di perut.

4) McDonald di israel telah membuat pengubahsuaian contohnya dari segi minuman. Mereka menggantikan kopi berkafein kepada teh yang mengandungi polyphenols, iaitu unsur kimia yang berfungsi sebagai antioksidan berkekuatan besar untuk membuang sel rosak dan mencegah kanser. Kita disini masih lagi menggunakan KAFEIN BERBAHAYA!

5) Di Israel, mereka akan memakan buah-buahan dahulu sebelum memakan makanan utama. Ini kerana hakikatnya dengan memakan hidangan kabohidrat (nasi atau roti) dahulu kemudian buah buahan akan menyebabkan kita merasa ngantuk dan lemah dan payah untuk memahami pelajaran disekolah. Sedangkan disini kita dimomokkan dengan memakan buah-buahan sebagai pencuci mulut.

6) Israel terus melakukan berbagai usaha untuk menghancurkan Masjid Al Aqsha dan Qubah Shakhrah sejak 50 tahun yang lalu dengan menggali bawah tanah masjid tersebut agar runtuh dengan sendirinya?

7) Majoriti buku sejarah di dunia mengatakan Negara-negara Arab yang menyerang Israel terlebih dahulu pada perang tahun 1967? Padahal faktanya, Israel yang menyerang Negara-negara Arab terlebih dahulu kemudian mereka merebut kota Al Quds dan Tebing Barat? Tetapi mereka mengatakan serangannya itu adalah serangan untuk menjaga diri dan antisipasi?

8 ) Di Palestin, penduduk kristian Palestin dan Palestin Muslim bersatu melawan penjajah yahudi

9) Pelajar-pelajar di sekolah dilatih dengan taktik ketenteraan dalam bersukan seperti menembak dan mamanah bagi melatih otak memfokus sesuatu perkara dan mempersiapkan diri jika perkhidmatan diperlukan dimasa akan datang.

10) Hosni Mubarak merupakan tulang belakang Israel dan Amerika selama 30 tahun!

Sunday, January 22, 2012

korea 2011

Top 20 Daum Fancafe ranking as of January 1st 2012 (cr : 6theory)

1. TVXQ 723,186 http://cafe.daum.net/soul48 -2317
2. Big Bang 337,203 http://cafe.daum.net/YGBIGBANG -1335
3. SNSD 295,071 http://cafe.daum.net/milkye -448
4. B2ST 234,686 http://cafe.daum.net/playb2st +3089
5. SS501 229,829 http://cafe.daum.net/music77 -681
6. Super Junior 210,974 http://cafe.daum.net/secondemugame -1228
7. 2PM 182,686 http://cafe.daum.net/2PM -1422
8. SHINee 120,709 http://cafe.daum.net/TVNDRM -722
9. Wonder Girls 99,503 http://cafe.daum.net/wg070210 +298
10. FT Island 97,275 http://cafe.daum.net/fti5 -105
11. 2NE1 95,176 http://cafe.daum.net/2NE1 -527
12. MBLAQ 84,397 http://cafe.daum.net/Mblaq 0
13. Infinite 71,149 http://cafe.daum.net/infinite7 +6731
14. f(x) 66,610 http://cafe.daum.net/91382073 -273
15. SG Wannabe 60,290 http://cafe.daum.net/sgwannabelove -280
16. B1A4 56,000 http://cafe.daum.net/-b1a4 +4454
17. KARA 54,729 http://cafe.daum.net/Dejuanholic -247
18. 2AM 54,704 http://cafe.daum.net/2-oclock -551
19. Epik High 48,752 http://cafe.daum.net/EpikHigh -193
20. Brown Eyed Girls 43,493 http://cafe.daum.net/Browneyedgirls -148



BEST-SELLING K-POP DVDS

1. Girls' Generation - ALL ABOUT GIRLS' GENERATION
2. Girls' Generation - INTO THE NEW WORLD
3. Big Bang - 2011 BIG SHOW
4. Super Junior - SUPER SHOW 2
5. Super Junior - SUPER SHOW 3
6. Tae Yang - 2010 SOLAR LIVE
7. Dong Bang Shin Ki - ALL ABOUT TVXQ 3
8. YG Family - 2010 YG FAMILY LIVE
9. GD & TOP - PLAY WITH GD & TOP
10. Kim Jun Su - MUSICAL CONCERT: LEVAY WITH FRIENDS



America TOP 10 KPOP leader
1 Kim Taeyeon
2 G-DRAGON
3 U-KNOW
4 Kim Hyun Joong
5 Leeteuk
6 Onew
7 Doo Joon
8 Yong Hwa
9 Kahi
10 CL



BEST-SELLING K-POP ALBUMS

1. Girls' Generation - THE BOYS
2. Super Junior - MR. SIMPLE / A-CHA
3. JYJ - IN HEAVEN
4. Big Bang - BIG BANG SPECIAL EDITION
5. Big Bang - 4TH MINI ALBUM
6. BEAST - FICTION AND FACT
7. Dong Bang Shin Ki - KEEP YOUR HEAD DOWN
8. JYJ - THEIR ROOMS
9. GD & TOP - THE FIRST ALBUM
10. Super Junior - BONAMANA



BEST-SELLING K-POP ARTISTS OF 2011
1.) SNSD
2.) Super Junior
3.) Big Bang
4.) JYJ
5.) Dong Bang Shin Ki
6.) SHINee
7.) 2NE1
8.) Beast
9.) Infinite
10.) CN Blue



Top 10 2011 Songs

1)GD and TOP: HIGH HIGH
2)FICTION: B2ST
3)I AM THE BEST: 2NE1
4)TONIGHT: BIG BANG
5)HANDS UP: 2PM
6)ROLY POLY: T-ARA
7)GOODBYE BABY: MISS A
8)MR SIMPLE: SUPER JUNIOR
9)THE BOYS: SNSD
10)MONA LISA: MBLAQ




Thursday, January 19, 2012

FAKTA MENGENAI TITANIC




-Titanic mula dibina pada 31 Mac, 1909 di Belfast (Ireland).

- Titanic dibina oleh syarikat Harland & Wolff.

-Pembinaan Titanic mengambil masa 3 tahun dengan kos $7.5 juta

- 3000 buruh terlibat dalam pembinaan Titanic.

- Dari jumlah 2,227 orang di atas kapal Titanic, hanya 705 orang terselamat.

- Banyak diari terselamat dari Titanic telah ditemui dan menunjukkan rasa kecewa dengan Titanic.

- Kematian kapten Edward Smith menjadi topik hangat ketika itu, ramai berfikir bahawa Titanic dapat diselamatkan jika dia bertindak dengan cara berbeza, ada juga yang tidak.

- Titanic berlanggar dengan aisberg di lautan atlantis berdekatan dengan Newfoundland sebelum tengah malam pada 14 April, 1912.

- Filem Titanic dicalonkan 14 anugerah Oscar dan memenangi 11 anugerah daripadanya menjadikan filem pertama memenangi anugerah sebanyak itu.

- Tiada nama yang sama seperti Leonardo Di Caprio ( lakonan Jack Dawson ) dan Kate Winslett ( lakonan Rose De Witt Bukater ) direkodkan berada di atas kapal Titanic.



source : facebook

Arwah Ibu Lawat Jenazah Anak (Kisah Benar)

Kisah ini diceritakan oleh seorang ustaz yang bertugas memandikan mayat orang Islam di hospital. Lebih kurang jam 3.30 pagi, saya menerima panggilan dari Hospital Tengku Ampuan Rahimah Klang, Selangor untuk menguruskan jenazah lelaki yang sudah seminggu tidak dituntut. Di luar bilik mayat itu cukup dingin dan gelap serta sunyi dan hening.

Hanya saya dan seorang penjaga bilik tersebut yang berada dalam bilik berkenaan. Saya membuka dengan hati-hati penutup muka jenazah. Kulitnya putih, badannya kecil dan berusia awal 20-an. Allah Maha Berkuasa. Tiba-tiba saya lihat muka jenazah itu sedikit demi sedikit bertukar menjadi hitam. Mulanya saya tidak menganggap ia sebagai aneh, namun apabila semakin lama semakin hitam, hati saya mula bertanya-tanya. Saya terus menatap perubahan itu dengan teliti, sambil di hati tidak berhenti-henti membaca ayat-ayat suci Al-Quran. Detik demi detik berlalu, wajah jenazah semakin hitam. Selepas lima minit berlalu, barulah ia berhenti bertukar warna. Ketika itu wajah mayat berkenaan tidak lagi putih seperti warna asalnya, tetapi hitam seperti terbakar. Saya keluar dari bilik berkenaan dan duduk termenung memikirkan kejadian aneh yang berlaku itu. Pelbagai pertanyaan timbul di kepala saya apakah yang sebenarnya telah terjadi? Siapakah pemuda itu? Mengapa wajahnya bertukar hitam? Persoalan demi persoalan muncul di fikiran saya.

Sedang saya termenung tiba-tiba saya dapati ada seorang wanita berjalan menuju ke arah saya. Satu lagi pertanyaan timbul, siapa pula wanita ini yang berjalan seorang diri di bilik mayat pada pukul 4.00 pagi. Semakin lama dia semakin hampir, dan tidak lama kemudian berdiri di hadapan saya. Dia berusia 60-an dan memakai baju kurung.

Ustaz," kata wanita itu."Saya dengar anak saya meninggal dunia dan sudah seminggu mayatnya tidak dituntut. Jadi saya nak tengok jenazahnya." kata wanita berkenaan dengan lembut.


Walaupun hati saya ada sedikit tanda tanya, namun saya membawa juga wanita itu ke tempat jenazah tersebut. Saya tarik laci 313 dan buka kain penutup wajahnya

"Betulkah ini mayat anak mak cik?"tanya saya."Mak cik rasa betul... tapi kulitnya putih."Makcik lihatlah betul-betul." kata saya. Selepas ditelitinya jenazah berkenaan,wanita itu begitu yakin yang mayat itu adalah anaknya. Saya tutup kembali kain penutup mayat dan menolak kembali lacinya ke dalam dan membawa wanita itu keluar dari bilik mayat. Tiba di luar saya bertanya kepadanya.

"Mak cik, ceritakanlah kepada saya apa sebenarnya yang berlaku sampai wajah anak mak cik bertukar jadi hitam?" tanya saya.Wanita itu tidak mahu menjawab sebaliknya menangis teresak-esak.Saya ulangi pertanyaan tetapi ia masih enggan menjawab.Dia seperti menyembunyikan sesuatu."Baiklah, kalau mak cik tidak mahu beritahu,saya tak mahu uruskan jenazah anak mak cik ini. "kata saya untuk menggertaknya.

Bila saya berkata demikian, barulah wanita itu membuka mulutnya.Sambil mengesat airmata, dia berkata,"Ustaz, anak saya ni memang baik,patuh dan taat kepada saya.Jika dikejutkan di waktu malam atau pagi supaya buat sesuatu kerja,dia akan bangun dan buat kerja itu tanpa membantah sepatahpun.Dia memang anak yang baik.Tapi..." tambah wanita itu lagi "apabila makcik kejutkan dia untuk bangun sembahyang,Subuh misalnya, dia mengamuk marahkan mak cik.Kejutlah dia, suruhlah dia pergi ke kedai,dalam hujan lebat pun dia akan pergi, tapi kalau dikejutkan supaya bangun sembahyang,anak makcik ini akan terus naik angin.Itulah yang mak cik kesalkan." kata wanita tersebut.

Jawapannya itu memeranjatkan saya.Teringat saya kepada hadis nabi bahawa barang siapa yang tidak sembahyang,maka akan ditarik cahaya iman dari wajahnya.Mungkin itulah yang berlaku.Wajah pemuda itu bukan sahaja ditarik cahaya keimanannya,malah diaibkan dengan warna yang hitam.

Selepas menceritakan perangai anaknya,wanita tersebut meminta diri untuk pulang.Dia berjalan dengan pantas dan hilang dalam persekitaran yang gelap.Kemudian saya pun memandikan, mengapankan dan menyembahyangkannya.

Selesai urusan itu, saya kembali ke rumah semula.Saya perlu balik secepat mungkin kerana perlu bertugas keesokan harinya sebagai imam di Masjid Sultan Sallehuddin Abdul Aziz Shah, Shah Alam.Selang dua tiga hari kemudian, entah kenapa hati saya begitu tergerak untuk menghubungi waris mayat pemuda tersebut. Melalui nombor telefon yang diberikan oleh Hospital Tengku Ampuan Rahimah,saya hubungi saudara Allahyarham yang agak jauh pertalian persaudaraannya.

Selepas memperkenalkan diri, saya berkata,"Encik, kenapa encik biarkan orang tua itu datang ke hospital seorang diri di pagi-pagi hari.Rasanya lebih elok kalau encik dan keluarga encik yang datang sebab encik tinggal di Kuala Lumpur lebih dekat dengan Klang."Pertanyaan saya itu menyebabkan dia terkejut,"Orang tua mana pula?" katanya.

Saya ceritakan tentang wanita berkenaan, tentang bentuk badannya,wajahnya, tuturannya serta pakaiannya."Kalau wanita itu yang ustaz katakan,perempuan itu adalah emaknya, tapi.... emaknya dah meninggal lima tahun lalu!"Saya terpaku, tidak tahu apa yang hendak dikatakan lagi.Jadi 'apakah' yang datang menemui saya pagi itu?

Walau siapa pun wanita itu dalam erti kata sebenarnya,saya yakin ia adalah 'sesuatu' yang Allah turunkan untuk memberitahu kita apa yang sebenarnya telah berlaku hingga menyebabkan wajah pemuda berkenaan bertukar hitam.Peristiwa tersebut telah terjadi lebih setahun lalu, tapi masih segar dalam ingatan saya.Ia mengingatkan saya kepada sebuah hadis nabi,yang bermaksud bahawa jika seseorang itu meninggalkan sembahyang satu waktu dengan sengaja,dia akan ditempatkan di neraka selama 80,000 tahun.Bayangkanlah seksaan yang akan dilalui kerana satu hari di akhirat bersamaan dengan seribu tahun di dunia.
Kalau 80,000 tahun?

Ingatlah..azab meninggalkan solat fardhu ini amat dahsyat dan tidak putus-putus seksaannya dari kehidupan dunia hinggalah kehidupan akhirat..Semoga kita semua mengambil iktibar dari cerita ini dan menjadi orang yang sentiasa menjaga solat,InsyaAllah.. -via Islam Iman Ihsan

P/s: Ambillah pengajaran dari cerita diatas ini. Semoga kita semua tidak menjadi seperti cerita ini. Amin. InsyaAllah. :)


source : facebook

Friday, January 13, 2012

what is your number??

STORY BEHIND YOUR DATE OF BIRTH 
If U were born on the 1st, 10th, 19th, 28th of any month U r number 1.... 

If U were born on the 2nd, 11th, 20th, 29th of any month then U r number 2... 

If U were born on the 3rd, 12th, 21st, 30th of any month then U r number 3... 

If U were born on the 4th, 13th, 22nd, 31st of any month then U r number 4... 

If U were born on the 5th, 14th, 23rd of any month then U r number 5... 

If U were born on the 6th,15th,24th of any month then U r number 6... 

If U were born on the 7th,16th,25th of any month then U r number 7... 

If U were born on the 8th,17th,26th of any month then U r number 8... 

If U were born on the 9th,18th,27th of any month then U r number 9... 

Number 1 
You are smart, straight talking, funny, stubborn, hardworking, honest, 
Jealous on competing basis, kind hearted, angry, friendly, authorities, 
Famous person...always want to be and regarded as first on people 
Position, they are often like to be independent, will never be under 
Others, self confident people! 

You are most likely to fall in love in the younger age, but will get 
Marry when you mature! You are likely to have problems with people who have opposite views 
And you are most likely to take revenge over your 
Enemies in a long time basis. You are a spender, but you will have a good profession in the future. 
If you are guy you will be very popular that everybody will have mental attraction and respect at you. 
You can go anywhere from the local shop to the heart of the parliament because you are positive and 
Well talented in numerous issues!! But in your life you will always have some people who will work hard 
To bring you & your name down. This is undercover!! Coz of your smart behavior you will be hated by some 
People too... 

Your family life is very cool, you will have a very nice partner & 
Wonderful children... You are pioneer, independent & original... 

Your best match is 4,6,8 good match is 3,5,7 !!! 

Number 2 

No matter what, you will be loved by every one coz your ruler is the 
Moon and every one loves the Moon. Well.. You are a person who day dream a lot, 
You have very low-self confidence, you need back up for every move in your life, you 
Are very much unpredictable. Means you do change according to time and circumstances, 
Kind a selfish, have a very strong sense of musical, artistic talent, verbal communication. 
Your attitudes are like the Moon, comes to gloom and fade away so everybody can expect 
Changes in you. You can be a next Mahatma Gandhi who does peace love or you can be a 
Hitler who wants to destroy the man kind and peace (I mean in the community and your own home). 

If you really have a deep thought about your own believe in God you can 
Feel the difference which will make you stronger! Most of the time your 
Words are a kind of would be happening true! So without any knowledge 
You can predict the situation. You will become poets, writers, any 
Artistic business people! 

You are not strong in love, so you will be there and here till you get 
Marry.. If U r a girl you will be a responsible woman in the whole 
Family. If U r a man you will involve in fights & arguments in the family or 
Vice-versa. Means you will sacrifice your life for the goodness sake of 
Your family...You are gentle , intuitive with a broad vision, a power 
Behind the scenes, well balanced People!!!

Your best match is 2 ,5 ,9 no other people can put up with you !!! 

Number 3 

You are a person of hard hearted, selfish most of the times, religious, 
Loves to climb up in your life. You always tend to have lots of problems 
Within your family in the early stages but you will put up with everything.. 
You have the strong word power, pretty happy face.. So wherever you go always 
You have got what you wanted!!! And from the birth always wanted to work hard in order 
To achieve something.. You will not get 
Anything without hard work! When you reach a man/ woman age you want other younger 
Once to listen to you because you want younger people to respect people older than them. 
You do set so many examples to others. Generally you are not a cool person. It ' s not easy 
thing dealing with you. A tough player you are! But once you like someone ' s attitud! e then 
here you go, what can I say? It will be a lasting friendship. You always have respect from others. 
Your life seems to have lots of worries and problems but sure they won ' t be long.. You will always 
have brilliant kids!!! You love the money a bit too much so temptation will push you to endless 
trying and trying.. If you are a guy then it ' s over. Looking after your family and help friends, so you 
will spend a life time just being generous and kind (except 21st born men). And number 3s you will 
be such an example of how to be in the culture & life!!! If you are girl then you have good character 
and culture & hardworking attitude. You always follow. You are a freedom lover, creative, ambition 
focused, a person who brings beauty , hope & joy to this world!!! 

Your best match 6 ,9. Good match 1 ,3 ,5 !!! 

Number 4 

You are very stubborn too, very hard working but unlucky in important 
matters in life, very cool, helpful, you have rough word power.. Might 
put lots of people away from you, you may cause nuisance to others if you are a man, 
and you often understands others and their problems well. If you are a girl you are very 
good with studies and arts. If you are a guy you spend most of the time after girl friends 
(almost) at times, you will have sort of too much fun life with mates & girls. Your friends will 
spend your time & money and get away with their life and you will become empty handed and 
don ' t know what to do... So be careful!! You love to spend anyway!!! Your good will is you are 
always there to help family and friends. Tell you what you people are little gem! s, specially the girls.. 
You always fall in love in younger age as well. You often live with disappointments, for an example
you have got a degree in some thing... but you will be unemployed.. or will do very ordinary jobs.
But you will take care of your family very well...All you need to be careful of people who will take 
advantage of your kind heart. And beware of your relations too.. You are radical, patient, persistent, 
a bit old-fashioned, you live with foundation & order... 

Your best Match 1, 8. Good match 5 ,6 , 7 !!! 

Number 5 

You are very popular within the community, you can get things done by 
just chatting..to even enemies! You have a pretty good business mind, you are often 
have no-idea what is today is like, or tomorrow is like, you are a person who does anything 
when your head thinks "lets do this". You will be famous if you open up a business, 
get involve in share dealings, music etc.. Very popular with sense of humor ,you are 
the one your friends and families will always ask for help, and you are the one actually 
get money on credit and help your friends. You will have more than 1 relationship, 
but when u get settle down you will be a bit selfish anyway. Coz your other half will
have a pretty good amount of control in you, be careful! You tend to go for other relationships! 
Contacts even you are married at times ' coz your popularity.. You are someone who get along 
with anyone coz the number 5 is the middle number.. Changes & freedom lovers you are! You are 
an explorer with magic on your face. You learn your life through experience and it ' s your best teacher!!! 

Your best match 1 ,2 ,9. Good match 6 ,8 !!! 

Number 6 
Ooopppss..you are born to enjoy..... You don ' t care about others. I mean 
you are always want to enjoy your life time, you are a person.. You will be 
very good in either education or work wise or business management! You are talented, 
kind (but with only people who you think are nice), very 
beautiful girls and guys, popular and more than lucky with anything in 
your lives. All the goodness does come with you. Your mind and body is just made perfect for love. 
You are lovable by any other numbers. But if you are a number 6 man, you will experience kind of 
looks from most girls and will involve in more than few relationships until you get married. If you are girl, 
most of you will get marry/engaged early. You are ! a caring 
person towards your family & friends . If you miss the half-way mark then you are about to suffer physically 
and mentally. Generally you will lead a very good inner-home happiness with nothing short of.... You are a person of compassion, comfort & fairness, domestic responsibility, good 
judgment, and after all you can heal this world wounds to make peace for every life coz you have the great 
power of caring talent to make this world of love one step further... 

Your best match 1, 6, 9. Good match 4, 5!!! 

Number 7 

You have got the attraction to anyone out there, you are realistic, 
very confident, happy, such a talented individual with your education, 
music, arts, singing, and most importantly acting too. You have real problems 
with bad temper! If you are a girl, you are popular with the subjects listed above. 
You give up things for your parents. I mean you value your family status a lot, you will be 
in the top rank when you reach a certain age. If you are a guy you are popular with girls, 
you are a very talented too. Most of the number 7s face lots of problems with their marriage life.
Only a very few are happy. You have everything in your life, but still always number 7s have some sort of unfullfilness, such worries all their lifetime. It ' s probably the Lord given you al! l sort of over the 
standard humans talents and you are about to suffer in family life. So you need to get ready looking 
for a partner rather than waiting. If you don ' t, then you might end-up single. So take care with this issue, 
ok? You are wonderful, friendly, artistic, happy person.. You are born to 
contribute lots to this world!!! 

Your best match is 2. Good matches are 1,4 !!! 

Number 8 

You are a very strong personality, there ' s no one out there will 
understand you. You are very good at pointing your finger at some thing and say "this is what". 
You are more likely to suffer from the early ages. I mean poverty. If your times are not good 
you might lose either of your 
parent and end up looking after your entire family. You often suffer all the way in life. 
The problems will not allow you to study further, but you will 
learn the life in a very practical way. You are the one who will fight 
for justice and may die in the war too. You are normally very reserved with handful of 
friends and most of the time live life lonely and always 
prepared to help others. Well. once you get married (which is often 
late) then your bad lucks will go away a bit and you! u become safe. You will face un-expected 
problems such as : the error, government, poisonous animals, accidents... You are some one with 
great discipline, persistence, courage, strength which will take you to success. You are a great part 
of a family team.. You are a fighter! 

Your Best match 1 ,4, 8. Good match 5 !!!

Number 9 

Hey...you guys are the incompatibles people in the world. You are so 
strong, physically and mentally... You are often have big-aims. You will work 
hard and hard to get there. 
Normally you suffer in the early age from family problems and generally you 
will have fighting life.. But when you 
achieve what you have done, it ' s always a big task you have done! You are so much respected in 
the community, you are a person who can make a challenge and successfully finish the matter off. 
You are very naughty in your younger age, often beaten up by your parents and involve in fights 
and you seemed to have lots of injuries in your life time. But when u grow you become calm and macho type. 
Love is not an easy matter for you. You are good in engineering or banking jobs coz people always trust you.
Your family life is very good, but will have worries over your children. 
Your such qualities are humanitarian, patient, very wise & compassionate. 
You are born to achieve targets and serve every one all equally without any prejudice. 
You are totally a role model to anybody in the world for a great inspiration.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Labels ♥