aku adalah aku

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
Tukar warna background

Thursday, April 14, 2011

Satu Hari Suntuk di Lab

Fuhh.. Tak penah seumor hidop aku kene wat keje lam lab sebegini lame. Dari kol 9.45 pagi sampai Maghrib baru abes. Hari ni hari yang paling stress bagi aku dalam semester 4. Baru projek microP yang kecik tu aku dah stress-stress macam nak gile. 


Ni dah stress tahap gile gaban la nih.. haha..
Penat tak ilang agi tapi kene gak bertungkus-lumus menyiapkan website sebab sok nak kene present. Padan muke aku kan. Sape soh wat keje las minit. Sebenanye taklah la last minit sangat. Cume aku gatal-gatal gi renovate balek sume skali. Hambek ko!! Tido kol 4 pagi. Tapi puas hati la sebab 70% siap. Pape pon harap-harap presentation esok ok-ok saja. (n_n)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Labels ♥