aku adalah aku

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
Tukar warna background

Sunday, April 10, 2011

kuceng saye ilang.. Itam Puteh balek la.. sobs..

Petang tadi tibe-tibe adik aku, izah mesej. Die cakap mama-cat ngan anak die si itam puteh ilang. Aku cam tak pecaye. Patot la hati aku rase tak sedap je. Rase nak 3G nak tengok die. Rupe-rupenye ade bende burok yang jadi.

Tetibe mama-cat muncul. Lega sket hati aku. Aku dah stat nanges-nanges dah. Senang tol air mate aku tumpah. Aku sayang sangat kat die. Tapi si kecik tu tak balik-balik lagi. Siannye kat die. Mane die pegi. Mesti die ketakotan. Mesti die kelaparan. Ade orang buang die ke?? Mentang-mentang la family aku takde kat rumah, amek kesempatan nak buang. Tapi tak nak la tuduh yang bukan-bukan. Kalo dah takdir die nak ilang takpe lah. Aku terime je. Aku harap die tak ape-ape. 

Semoga si Itam Puteh baek-baek aje....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Labels ♥