aku adalah aku

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
Tukar warna background

Thursday, March 17, 2011

sangat tak leh jawab TEST MICRO-P

Aku memang dah agak yang aku tak leh jawab test ni. Sape suroh tak stadi kan? Padan muke aku. Sedeh giler rase pas antar kertas test. Rase cam nak nanges kat situ gak. Aku cepat-cepat je lari membawa diri. Tak sanggop aku nak tunggu kat situ lelame. Wuu..


Pas klas gi Melati, nak cari sesuap nasi. Jumpe Nasik Minyak, my feberet. Hehe.. Tetibe ujan la plak. Seb baek aku ade bawak my purple umbrella. Menapak la aku ke kolej Mawar. Tunggu ujan benti, tapi tak benti-benti pon. Haih.. Redah je la hujan tu. Slow-slow aku menapak ke rumah. Hati rase sedeh lagi. Tapi takpelah. Let bygone be bygone. Chow~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Labels ♥