aku adalah aku

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
Tukar warna background

Wednesday, March 9, 2011

birthday ayah yang ke-50

HEPPY BIRTHDAY AYAH. DAH 50 TAHUN. =)


semoge panjang umor dan murah rezeki.
saye sayang ayah sangat-sangat. saye mahu jadi anak yang baik. saye nak buat ayah bangga. saye nak ikut cakap ayah. kalo boleh saye nak ade suami macam ayah. heheh. ayah selalu beri ape yang saye nak. dari kecik sampai la besar. walaupon kite tak kaye, tak mewah macam org laen tapi saye tetap bersyukur sebab segala keperluan hidup, sume cukop. 


bile saye merajok, ayah la yg slalu dtg pujok. sian ayah sebab dapat anak yg suke merajok cam saye. ikot perangai mak la kot. hee. ayah sentiasa sabar. bleh bilang ngan jari brape kali ayah penah pukol saye. tu pon sbb saye melampau sgt. kalo suatu hari nanti ditakdirkan ayah jatoh sakit, saye nak jage ayah. saye sanggop tak keje sbb nak jage ayah. ayah la segala-galanya.


saya hadiahkan 5A UPSR, 8A PMR untuk ayah. SPM tak dapat nak bagi sume A. tak mampu. heheh. maaf kalo ayah kecewa. dan skarang ni saye akan berusaha ngan lebih gigih supaya dpt grad ngan cgpa 3.0 ke atas. 


ayah selalu beri sokongan dan dorongan. ayah la penguat semangat saye. 
TERIMA KASIH AYAH


CHOC FUDGE
saya blanje ayah makan kek ni. tapi gune duet ayah. hee~

PECAN BUTTERSCOTHCH
bes giler wooo~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Labels ♥