aku adalah aku

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
Tukar warna background

Friday, February 25, 2011

suke hati kaw.. suke hati aku.. =P

suke hati aku la nk merajok pon
suke hati aku la nk ngade-ngade pon
suke hati kaw la nk watpe pon
suke hati kaw la nk cakap pe pon


dah memang aku cmni.. suke hati la ko nk trime ke tak!!


mende yg aku merepek ni..?? hehe~ sje nk meluahkan rase hati.. rase lega sket bile tulis kt sini.. 
knape ea aku asek pikirkan perasaan org laen kalo nk wat sesuatu.. org laen cm tak pikir pon pe perasaan aku.. so pasni, aku mls dah nk pikir.. aku nk pikir pasal diri sendiri je.. pentingkan diri sendiri lagi bagos.. adios~


p/s : kdg2 rase cam sumting yg aku lakukan tok ssorg tu tak dihargai lgsg.. =(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Labels ♥